Виклики проекту

Попередній сайт не дозволяв Національному банку реалізовувати політику прозорості, оскільки користувачам було важко знаходити потрібну інформацію та орієнтуватися в структурі сайту.

  • Сайт мав незручну структуру та складну навігацію.
  • Інтерфейс не відповідав сучаcним тенденціям дизайну.
  • Стара версія не була адаптивною.
  • Головна сторінка була переобтяжена неструктурованою інформацією.
  • Мова сайту була складною.
1_img_1.jpg
Мета та цілі проекту

Національний банк поставив собі за мету створити зручний та цікавий для широкої аудиторії сайт, який стане першоджерелом інформації про його діяльність, фінансовий та банківський сектори загалом.


2_icon_1.png

Ціль 1

Доступність інформації
для користувача

2_icon_2.png

Ціль 2

Простота та легкість
взаємодії

2_icon_3.png

Ціль 3

Прозорість, відкритість
інформації для ринку

2_icon_4.png

Ціль 4

Сайт цікавий та корисний
для широкої аудиторії

Цільова аудиторія

Порівняно з попереднім сайтом, яким користувалося вузьке коло експертів, новий сайт орієнтований на широку цільову аудиторію.


3_img_1_6.png

3_icon_1.png

Громадяни України


зацікавлені в отриманні інформації про фінансовий ринок з першоджерела

3_icon_2.png

Експерти та журналісти


зацікавлені в економічному контенті, заходах Національного банку та його коментарях щодо фінансової та монетарної політики

3_icon_3.png

Фінансові аналітики


зацікавлені у даних та прогнозах
в економічній сфері

3_icon_4.png

Банкіри


зацікавлені в економічному контенті, даних, прогнозах, аналітичних оглядах Національного банку

3_icon_5.png

Міжнародні інвестори


зацікавлені у вивченні економічного середовища, інвестиційного клімату, законодавства, а також прогресу щодо виконання програм МВФ

3_icon_6.png

Академічна спільнота


Студенти та викладачі, зацікавлені у контенті, подіях та можливостях для розвитку

4_img_1.jpg
Дослідження
та стратегічна сесія

4_img_1.jpg

Новий веб-сайт розроблено з урахуванням зауваг та побажань основних стейкхолдерів.

  • Проведено стратегічні сесії з представниками різних цільових аудиторій.
  • Залучено до обговорення експертів та журналістів, економістів та фінансових аналітиків.
  • Опитано понад 50 учасників стратегічних сесій.
Результати проекту

Відповідно до поставлених цілей, Національний банк отримав позитивні результати за основними категоріями: доступність, зручність, прозорість і дизайн.


5_img_1.png

Дизайн

  • Розроблено відповідно до нового корпоративного стилю
  • Використано останні тренди веб-дизайну
5_img_2.png

Зручність

  • Проста структура
  • Зручна навігація
  • Адаптивна верстка
  • Наскрізний пошук
5_img_3.png

Доступність

  • Доступний контент
  • Версія для людей з вадами зору
  • Інтерактивні дані
  • Відео хаб
  • Візуалізація контенту: фото, інфографіки, діаграми
  • Проста мова у текстах
5_img_4.png

Прозорість

  • Більше 10 довідників та реєстрів
  • Нормативна база
  • Масиви даних
  • Публікації та аналітика
  • Питання-відповіді
  • Портал новин
6_rec_1.png
Головна сторінка

На головній сторінці розміщено найактуальнішу та найзатребуванішу для широкого загалу користувачів інформацію.

6_img_1.png



6_img_2.png
Інтуїтивно зрозумілий дизайн

Кожна сторінка складається зі смислових блоків як конструктор: текстові поля, діаграми, новини, посилання, файли, відео тощо, що дозволяє користувачу легко зорієнтуватись.

8_rec_1.png
Меню та навігація

Меню дозволяє легко знайти потрібну інформацію. Воно побудовано за ключовими функціями Національного банку. Додаткові опції відкриваються в окремому підменю інструментів.

Адаптивний дизайн

Користувачі можуть легко переглядати сайт зі своїх смартфонів, планшетів та лептопів.

9_img_1.png
10_rec_1.png
Версія для людей з вадами зору

Для Національного банку важливо, щоб інформація із сайту була доступна для всіх громадян. Тому новий сайт має версію для людей з вадами зору.

10_img_1.png
11_rec_1.png
Спеціальні можливості сайту

На новому сайті легко знайти всю інформацію про діяльність Національного банку, його рішення, події, а також архівні дані.


Відгуки

Новий сайт НБУ отримав позитивні відгуки від користувачів та медіа.


12_img_1.png
Ключові цифри

6000

загальна кількість годин, витрачена на розробку сайту

30

підрозділів
Національного банку
залучено

> 100

співробітників Національного банку – члени робочої групи

> 50

зовнішніх експертів – учасники стратегічних сесій