Попередній сайт не дозволяв Національному банку реалізовувати політику прозорості, оскільки користувачам було важко знаходити потрібну інформацію та орієнтуватися в структурі сайту.
Національний банк поставив собі за мету створити зручний та цікавий для широкої аудиторії сайт, який стане першоджерелом інформації про його діяльність, фінансовий та банківський сектори загалом.
Ціль 1
Доступність інформації
для користувача
Ціль 2
Простота та легкість
взаємодії
Ціль 3
Прозорість, відкритість
інформації для ринку
Ціль 4
Сайт цікавий та корисний
для широкої аудиторії
Порівняно з попереднім сайтом, яким користувалося вузьке коло експертів, новий сайт орієнтований на широку цільову аудиторію.
Громадяни України
зацікавлені в отриманні інформації про фінансовий ринок з першоджерела
Експерти та журналісти
зацікавлені в економічному контенті, заходах Національного банку та його коментарях щодо фінансової та монетарної політики
Фінансові аналітики
зацікавлені у даних та прогнозах
в економічній сфері
Банкіри
зацікавлені в економічному контенті, даних, прогнозах, аналітичних оглядах Національного банку
Міжнародні інвестори
зацікавлені у вивченні економічного середовища, інвестиційного клімату, законодавства, а також прогресу щодо виконання програм МВФ
Академічна спільнота
Студенти та викладачі, зацікавлені у контенті, подіях та можливостях для розвитку
Новий веб-сайт розроблено з урахуванням зауваг та побажань основних стейкхолдерів.
Відповідно до поставлених цілей, Національний банк отримав позитивні результати за основними категоріями: доступність, зручність, прозорість і дизайн.
Дизайн
Зручність
Доступність
Прозорість
На головній сторінці розміщено найактуальнішу та найзатребуванішу для широкого загалу користувачів інформацію.
Кожна сторінка складається зі смислових блоків як конструктор: текстові поля, діаграми, новини, посилання, файли, відео тощо, що дозволяє користувачу легко зорієнтуватись.
Меню дозволяє легко знайти потрібну інформацію. Воно побудовано за ключовими функціями Національного банку. Додаткові опції відкриваються в окремому підменю інструментів.
Користувачі можуть легко переглядати сайт зі своїх смартфонів, планшетів та лептопів.
Для Національного банку важливо, щоб інформація із сайту була доступна для всіх громадян. Тому новий сайт має версію для людей з вадами зору.
На новому сайті легко знайти всю інформацію про діяльність Національного банку, його рішення, події, а також архівні дані.
Новий сайт НБУ отримав позитивні відгуки від користувачів та медіа.
6000
загальна кількість годин, витрачена на розробку сайту
30
підрозділів
Національного банку
залучено
> 100
співробітників Національного банку – члени робочої групи
> 50
зовнішніх експертів – учасники стратегічних сесій