Марафон амбасадорів кампанії #ШахрайГудбай – це освітній проєкт для педагогів, які підвищують рівень знань дітей та молоді з платіжної безпеки.
Амбасадори кампанії #ШахрайГудбай – це освітяни, які проводять освітні заходи та протидіють платіжному шахрайству.
Результати проведення Марафону Амбасадорів, що тривав з 3 квітня по 31 травня.
Ідеї для проведення додаткових заходів:
|
Конкурс відеоробіт – це освітня ініціатива, під час якої учні та студенти створювали відео на базі поширених сценаріїв платіжного шахрайства.
Конкурс тривав з 3 квітня по 31 травня. 504 учасники віком від 11 до 21 року взяли участь у зйомках відеороликів. Загалом ми отримали 160 відеоробіт про платіжне шахрайство.
Конкурс "Платіжна безпека в коміксах" – це освітня ініціатива, під час якої студенти створювали комікси на тему платіжної безпеки за допомогою інструментів на основі штучного інтелекту: чат-боту ChatGPT та генераторів зображень Midjourney або Bing Image Creator.
Конкурс коміксів тривав з 3 квітня до 31 травня, загалом ми отримали 130 коміксів від учасників. У конкурсі брали участь студенти закладів професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти.